Hej alla medlemmar!
Nu är det dags för den årliga storstädningen av skolans inre (utom köket) och yttre.
Lördag den 25/4 kl. 10:00 träffas vi i skolan, ju fler vi är desto roligare blir det
Vi börjar med en fralla och avslutar med välförtjänt pizza
Välkomna!
